Camperbees Karavan ile Seyahatleri

Karavan ile seyahat eden çiftlerimiz arasında olan @camperbee kısa hikâyesini dinleyebilir ve keyifli yolculuklarına eşlik edebilirsiniz. Siz de bizim bu anlarımıza ortak olmak isterseniz @camperbees hesabına bekleriz.

Biz 10yıllık evli seyahat etmeyi seven bir çiftiz 8 yıl THY de kabin amiri olarak çalıştıktan sonra kendi işimizi kurduk. Uçakla tüm dünyayı gezdik şimdi de karadan geziyoruz.

Doğa aşığı bir aileyiz karavan sahibi olmadan önce yıllarca çadır kampı yaptık bazen de sırtımızda çadırlarla günlerce doğa yürüyüşleri yaptık. Oğlumuz Uzay anne karnından beri kamp yapıyor. Gitmek istediğimiz destinasyonlara daha konforlu ulaşabilmek adına evimizi yanımızda götürmeye karar verdik ve bir Karavan sahibi olduk.

Karavanın en güzel yanı bu seyahatlerde köpeğimiz Roketinde bizimle olabilmesi. İlk karavanımız Alkoven bir karavandı bu karavanda eksiklerimizi keşfedip kendi ruhumuzu yansıtan “Arı Karavan” karavanımızı yaptırdık. Genellikle doğanın içinde bakir noktalarda kamp yapmayı tercih ediyoruz. En son Kasım ayında kuzey İtalya’dan başlayıp İsviçre’ye gittik. 40 gün süren seyahatimizde Alplerde uyanmak tarifsizdi.

Bizi Takip Edin !!!

Bize gülmek yakışıyor @camperbees
Karavan ile yeni rotalara @camperbees
Karavanımızda Kar kış bize engel değil @camperbees
Avatar

Gökhan Çelikbilek

Karavan dünyasını seven bir insan