e

• e 0

Kızgın

Üzgün

Merhabalar, biz Ebru Pelin ve Anıl Can çifti, uzun süredir Kamp ve Doğa hayatı ile doğanın keyfini çıkartırken ilk başta çadırımızı büyütme ile yola çıktık. Eskiden beri karavan hayalimizi gerçekleştirmek istiyorduk. Evin her köşesine karavan maketleri alıp yerleştirmek bile bizi adım adım Karavanımıza yaklaştırdı.

Corona sebebi ve İzmir depremi hayalimizi gerçekleştirmek için bizi daha da heveslendirdi. Asıl meselemiz Köpeğimiz ile tatile çıkamıyorduk her otel köpek kabul etmiyordu. Kabul edenler pahalı veya pis olabiliyordu ve en önemlisi aklımız her zaman evdeki kedilerimizdeydi. Tatil zamanı Komşularımızın eve gelip kedilerimizin günlük bakımlarını yapması için rica etmek zorunda kalıyorduk.

O yüzden Kendi aracımızı satıp Klasik 1977 Model Mercedes 207D Karavanımızı aldık. Şimdiki gibi teknolojik akıllı beyinlere sahip olmadığı için Karavanımız arızalanma konusunda çok problem yaşamayacağımızı düşünüyoruz 🙂

Şöyle; Klasik araç sever bir çift olduğumuz ve bütçemiz Buna yettiği için Klasik Alkovenli 16 m3 genişliğinde rahat bir araç aldık. Teknik bilgimiz olmadığı için araştırıp Usta ile birlikte beraber takım çalışması şeklinde Karavan Ekipmanlarına ait tüm eksikleri liste halinde çıkartıp sabah beraber başlayıp akşamın geç saatlerine kadar çalışarak değişim sürecini ilerlettik. Tecrübe kazanarak yapılan herşeyin bilincine vardık bilgi tecrübe topladık. Her şeyi titiz düşünerek sabır ile çalışmak sonuca çok daha güzel ulaştırıyor böyle düşünüyoruz.

Ailemiz 6 kişilik bir aile

Karavan TV ünitesi

Şöyle; 3 kedimiz ve 1 köpeğimiz dostlarımız arkadaşlarımız var, onların doğayı tecrübe etmesindeki alışma süreçlerini bizlerin onların ne şekilde rahat edebileceği yönünde fikirlerimizi tanıyıp geliştirmeye çalışacağız.

Deniz kıyıları, uçsuz gökyüzü biz bunların tadını hiçbir şeye değişmiyoruz.

Paranın ötesindeki mutlulukların keyfini çıkarmak dileği ile

İlginizi Çekebilir  Karavan Yapımı Bölüm1
etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.