Dilek Serkan Amy serüveni

Merhaba, biz Dilek ve Serkan.

Kendi karavanımızı yapma hayalimize 4 yıl önce izlediğimiz bir video sayesinde başladık. Takip ettiğimiz yurt dışı Karavan Blog hesaplarından hem ilham aldık, hem de bir süre nasıl bir hayat istediğimizi düşündük.

Karavan ve Doğa

İlk zamanlarda 6 ay festivalleri dolaşarak stant açıp kendi tasarım ürünlerimizi satmayı düşünüyorduk. Ta ki şimdiki evimiz olan Mercedes O309 otobüsümüzle karşılaşana kadar. O gün tam zamanlı içinde yaşayacağımız evimizi bulduğumuzu anladık.

Deniz ve Deniz

Karavanımızı kendimiz yapmak istedik. Hem ne istediğimizi biliyorduk, hem de iş gücümüze güveniyorduk. Yaz sezonunda 6 ay çalıştığımız için, ara verdiğimiz zamanlar dahilinde karavanımızı tamamlamamız 1 yıl sürdü. Ocak 2020’den itibaren artık Karavan evimizde yaşıyoruz. Ayrıca kedimiz Amy’de karavanımızda bizimle birlikte seyahat etmekte ve yaşamakta.

Mercedes Karavan Otobüsümüz

Karavanda yaşamak adına şu ana kadar herhangi bir zorluk yaşamadık. Her adımından ayrı ayrı keyif alıyoruz. Belki yaşadığımız tek sıkıntı olarak aracımızın çok büyük olmasından dolayı her istediğimiz yere park edemediğimizi söyleyebiliriz.

Karavan Kamp alanı sessiz ve sakin

Üretmeyi, tasarlamayı ve hayal etmeyi çok seviyoruz. Şu anda yaz aylarında tam zamanlı çalışıyoruz, aynı zamanda da kendi tasarımımız ve el emeği ürettiğimiz büstiyerlerimiz, emaye kupamız, bileklik halhal gibi ürünlerimizin satışını instagram sayfamız üzerinden yapıyoruz.

Karavan içi Mutfak ve Salonumuz

Bize en çok sorulan soru, dünya turu yapacak mısınız? Bunun için öyle bir bütçemiz henüz yok. Ayrıca yurt dışından önce, Türkiye’de görmediğimiz ve merak ettiğimiz o kadar çok yer var ki, önce Türkiye turunu yapmak istiyoruz.

Kedimiz Amy bizimle 🙂

Şu ana kadar yaşadığımız bölge Kaş’tan Bodrum’a uzanan bir yolculuk yaptık. Pandemi nedeniyle yola devam edemeyip Haziran ayında yeniden Kaş’a geri döndük. Bizden günlük haber almak için @roadnrolljourney instagram sayfamızı takip edebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir  Özge ve Volkan turtlesontheway
Avatar

Gökhan Çelikbilek

Karavan dünyasını seven bir insan