e

• e 0

Kızgın

Üzgün

Yaş 46 yolun yarısı olan 35’i üzerinden zaman geçti… Hayata bakış gerçekten 40 yaşından sonra değişmeye başlıyor. Özellikle Anne ve Babanın bu dünyadan gitmesi ile hayatın gerçekleri ile yüzleşmeye daha net bir şekilde başlıyorsunuz. Hayat kısa gerçekten bu hayatta istediklerini veya elinden neler geliyorsa yapmaya gayret edin..

İşte tam bu kısımda Karavan ile önce Türkiye de görülmemiş ve gidilmemiş yerlere gitmek ve sonrasında Dünya’yı gezmek için bir Karavan yapım hikâyesini takip edeceksiniz. Karavan yapım aşamalarının tamamını bu yazımız içinde görebileceksiniz.

Karavan Blog ve Hikâyesi

Karavan Blog 2019 yılında ailecek olarak çıktığımız Karavan tatilinde gezilecek yerleri bulamamızdan dolayı hayata geçti. Bir koya gidip farklı bir yer keşfetmek için Facebook üzerinden gruplardan bilgi için POST açıyorduk. Fakat gelen cevaplar çok geç gelmesinden dolayı ilk grubumuzu 01 Ağustos 2019 tarihinde “Karavan Kamp Noktaları” ile kurduk. İlk katılımcı İnci Hanım oldu J

Sonraki süreçte sayı katlanarak artmaya başladı “Karavan Soru Cevap” kısmı ile grupları ayrıştırarak Karavan sevenlerin daha net bilgi akışına sahip olmasını sağladık.

Devamında www.karavanblog.com ile bilgilerin birçok kişiye ulaşması için sitemizi yayına aldık. Karavan Blog sayfamızda İnstagram veya diğer gruplarımızdan gelen birçok bilgiye yer verdik. Elektrik, Su Tesisatı, Mobilya seçimi, Karavan Firmaları vb. birçok konu içeriği ile karavan dünyasına adım atmak isteyen Karavan sevenler için bir fener olmak istedik.

İnstagram hesabımızın yayına alınmasından bu zamana geçen sürede 16.500 Organik kişiye ulaştık ve çok güzel sohbetlerimiz oldu ve olmaya devam ediyor J

Devamında Telegram Karavan Kamp Noktaları ve Soru Cevap Grupları ile Whsatsapp 257 kişi olan katılımcı kapasitesinin daha fazla kişiye hitap etmesini sağladık.

Son olarak Şubat 2021 itibariyle başladığımız Karavan Blog MOBİL APP ile Karavan sevenlerin çok daha fazla etkileşim içinde olmasını sağlamayı hedefliyoruz. Kısaca Karavan Blog bit TATİL planın da ihtiyaç olup hayata geçen ve sonrasında Karavan sevenlerin buluştukları bir platform haline geldi ve İnsanların birbirleri ile seviyeli ve düzeyli sohbet ettiği fikir alışverişi yaptığı bir yapıya dönüştü.

İlginizi Çekebilir  (1) Araç Seçimi Mercedes Sprinter 315 CDİ

Karavan Hayatı ile Tanışma

Karavan hayatına geçmek için 2019 yılından bu zamana kadar beklemedeyiz J Bunun sebebi İş hayatı ve Özel hayatımızda yapmamız gereken bir takım aksiyonları almak oldu. Gerçi bir iki defa teşebbüslerimiz bulunsa da tam anlamı ile yol katledemedik. Hep bir takım eksikler çıktı Karavan için araç seçiminde…

Veeee artık o eksikler bitti! Karavan için araç seçimi yaptık. Bildiğiniz üzere Karavan yapımında gelen olarak PSA araçlar tercih ediliyor. Ducato, Boxer vb. biz tercihimizi 2012 Model Mercedes Sprinter 315 CDİ olarak kullandık. Araç 560 kilometre de 22 Nisan 2021 tarihi itibariyle. Araç bir akrabamızın Servis aracı ve aracın geçmişini bildiğimiz için Mercedes bizim tercih sebebimiz oldu.

Karavanımızın İsmi ÖZLEM

Uzun zamandan beri bir Karavan yapma fikrimiz olduğundan en uygun olan isim “ÖZLEM” olarak düşündük ve Karavanımızı teslim almadan önce ismini belirledik. Özlem ile çok uzun yollar ve zevkli seyahatler yapmayı planlıyoruz.

karavan forum
etiketlerETİKETLER
Üzgünüm, bu içerik için hiç etiket bulunmuyor.